programmaatje gebruikt???

Voorbeelden van Leggingen van 6 t/m 13 kaarten

programmaatje gebruikt???

Berichtdoor Lief69 » 13 Jul 2012, 16:29

Zo dan! De 3 kaarten die ik heb getrokken kan ik nog bevatten, maar toen ik er met het programmaatje een 10 kaartenlegging van maakte wist ik het even niet meer.
Iemand die hier goed garen van kan spinnen. Ik weet ook niet welke volgorde aan te houden e.d. Misschien dat enige uitleg mij wat inzichten geeft.
Liefs en groetjes, Lief :-S :D

Mijn LeNormand kaarten voor 13-7-2012:
ln03 ln33 ln16 = ln16 / mc= ln13
--- ln36 ln13 ln32
--------- ln13 ln09
-------------- ln22
Lief69
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 12 Jul 2012, 20:44

Re: programmaatje gebruikt???

Berichtdoor Ruitertje » 14 Jul 2012, 12:24

Een legging is een legging of deze nu wel of niet door het programmaatje zijn uitgeteld.... en die zijn er in vele soorten.
Voor de beginners kan het programma ook alleen met 3 kaarten worden gebruikt en een 4e e/o 5e kaart berekenen.
Het is dan toch makkelijk dat je niet steeds alles met de hand hoeft in te vullen op het forum.
Bij de legging met 10 kaarten die veel gebruikt wordt voor de dagkaarten staat het vrij om deze naar eigen inzicht te duiden.
Dat is ook de uitdaging - niet in vaste patronen denken maar steeds nieuwe invalshoeken proberen te zien.

Maar om mee te beginnen kunnen we aan de kaarten wennen door de VHT legging te doen.
2 Verleden - 1 Heden - 3 Toekomst. - Je kunt hierbij de 1e kaart in het midden leggen.
De 4e uitgetelde kaart geeft dan wat meer info over de Huidige situatie (Heden)
De 5e uitgetelde (MagicCard is een optelling van alle 10 kaarten ook al zie je ze niet) kan een waarschuwing zijn of een themakaart voor die dag.
Avatar gebruiker
Ruitertje
Moderator
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 17:47


Terug naar Leggingen van 6 t/m 13 kaarten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast