7k) De thema timer

Voorbeelden van Leggingen van 6 t/m 13 kaarten

7k) De thema timer

Berichtdoor Loes » 31 Dec 2011, 13:40

Deze tijdsmethode bestaat uit een tijdspanne van nu tot 3 jaar.
Dus een vrij korte periode om uit te vinden wanneer een gebeurtenis gaat plaats vinden. Voor deze methode heb je tijd en rust nodig. Deze legging is alleen van toepassing op de gestelde vraag en gebruik je thema kaarten bijv: wil je weten wanneer je gaat trouwen is dat de kaart ring of wil je weten wanneer je het beste een huis kan kopen is dat de kaart huis.
Verwijder je persoonskaart uit de stapel kaarten en neemt de overgebleven 35 kaarten in de hand en concentreer je tijdens het schudden op je vraag, wil je bijv een huis kopen denk je daaraan zoals wanneer kan ik het beste een huis kopen. De thema kaart is dus het huis!
Schud de kaarten net zolang totdat je het genoeg vind en spreid ze uit in een waaier voor je neer.
De 7 stapels staan voor de volgende tijdspanne :
1 : Niet binnen de komende 3 jaar.
2 : Direkt.
3 : Binnen 1 week.
4 : Binnen 1 maand.
5 : Binnen 1 jaar.
6 : Binnen 2 jaar.
7 : binnen 3 jaar.

Concentreer je op je vraag en denk daarbij aan de tijdspanne van het 1e stapeltje: niet binnen de komende 3 jaar en trek nu 1 kaart en leg deze gedekt voor je neer. Nu denk je aan de tijdspanne van het 2e stapeltje : Direkt en trek 1 kaart en legt deze naast de eerst getrokken kaart. Dit zelfde doe je met het 3e, 4e, 5e, 6e, en 7e stapeltje. Deze procedure herhaal je totdat je 7 stapeltjes hebt van 5 kaarten. Als je dit hebt gedaan draai je het 1e stapeltje om en kijkt of je thema kaart ook in deze stapel ligt bijv: het huis, ligt het huis in deze stapel dan is het niet binnen de komende 3 jaar dat je een huis gaat kopen
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, en ik wens jullie er veel plezier mee!

Met dank aan Siekmanski


Doe deze legging in Open oefeningen (ivm de privacy). Wij helpen om te duiden ;)
Vandaag is weer een dag die je nooit meer kunt overdoen..
Avatar gebruiker
Loes
Beheerder
 
Berichten: 2928
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:30
Woonplaats: Noord-Brabant

Terug naar Leggingen van 6 t/m 13 kaarten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast