Welkom op ons nieuwe forum!!

Berichten betreffende het Forum.

Welkom op ons nieuwe forum!!

Berichtdoor Loes » 01 Jan 2012, 00:53

Welkom op ons nieuwe forum!! Het is zojuist, met veel vuurwerk en champagne dus, de lucht ingegaan!!! In principe is het gewoon ons oude forum, maar in een ander jasje. Deze maatregel was nodig omdat we vastliepen op het oude forum dat nooit geupdate is terwijl dat al wel 4 keer had gemoeten. Nu was het niet meer te doen omdat je dan problemen zou krijgen, vandaar dat we een nieuw forum gemaakt hebben (technische kant heeft Marieke gedaan waarvoor nogmaals veel dank!!). We gaan gewoon op de oude voet verder, maar op een overzichtelijker, makkelijker forum.

Er is veel informatie overgezet en ik heb een flink aantal leggingen geplaatst. Jullie zijn welkom om aanvullingen te doen, bijvoorbeeld zelf leggingen plaatsen;) Ook suggesties zijn welkom!!

Je moet wel weer opnieuw registreren ;)

Veel plezier!!

Liefs, Loes
Vandaag is weer een dag die je nooit meer kunt overdoen..
Avatar gebruiker
Loes
Beheerder
 
Berichten: 2928
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:30
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Welkom op ons nieuwe forum!!

Berichtdoor Rianna » 01 Jan 2012, 11:53

hoi hoi
daar ben ik weer
wat een prachtig forum is het geworden zeg petje af hoor
Rianna
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 11:50

Re: Welkom op ons nieuwe forum!!

Berichtdoor Loes » 01 Jan 2012, 11:54

Dank je wel Assie, ik ben er ook vreselijk blij mee, tis veel rustiger voor je ogen he?
Vandaag is weer een dag die je nooit meer kunt overdoen..
Avatar gebruiker
Loes
Beheerder
 
Berichten: 2928
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:30
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Welkom op ons nieuwe forum!!

Berichtdoor Loes » 01 Jan 2012, 13:06

Vermoedelijk zullen er nog wel wat dingen aan het licht komen, beginnersdingen om nog op te lossen, meld het maar hier als je je iets afvraagt of iets wil weten! ;)
Vandaag is weer een dag die je nooit meer kunt overdoen..
Avatar gebruiker
Loes
Beheerder
 
Berichten: 2928
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:30
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Welkom op ons nieuwe forum!!

Berichtdoor bellie » 04 Jan 2012, 11:46

Ik heb blijkbaar 2 keer mij voorgesteld, dacht dat het niet doorging, jullie moeten maar 1 van de 2 goedkeuren hee. Super het forum zoals het er nu uitziet, is wel gewoon worden om alles te vinden. Ik vraag me 1 ding af. Op het oude forum had ik pas nieuwe leggingen gedaan zoals jaarlegging en zo, kan ik kopieren en die hier plaatsen nu of moet ik gewoon alles herplaatsen want ik zie dat het nu met de namen zijn dat jullie werken ipv xj en dergelijke?
bellie
 
Berichten: 907
Geregistreerd: 03 Jan 2012, 10:15
Woonplaats: belgie

Re: Welkom op ons nieuwe forum!!

Berichtdoor Ruitertje » 13 Okt 2012, 17:20

Je kunt nog via een link het oude forum bekijken maar we hebben nu wel andere, makkelijker codes voor de kaartjes.
Alle topics staan op het oude forum 'op slot' zodat er geen nieuwe content meer kan worden toegevoegd (per ongeluk).
Link naar het oude forum:
http://www.lenormandkaarten.nl/forum_old/
Avatar gebruiker
Ruitertje
Moderator
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 17:47


Terug naar Mededelingen + Info Kaarten plaatsen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast